Börja jobba efter semestern-känslan

Så var semestern 2010 slut. Imorgon är det back to work. Lite tudelade känslor inför det. Visst ska det bli skönt att komma tillbaka till vardagens sköna rutiner. Samtidigt hade det varit otroligt skönt med en veckas semester till! Kanske en tur till Halmstad, en restresa till ett soligt land eller en låååååång sovmorgon med regnet utanför fönstret. Menmen. Med tanke på hur snabbt tiden tickar så är det snart semester igen!

Sen... Jag ska verkligen inte klaga! Det har varit en alldeles underbar semester! Det känns som att jag har varit ledig läääänge! Jag har varit ute på trevliga tripper, ätit gott, träffat fina människor som betyder mycket, sovit länge, tränat, solat, läst böcker, badat, ätit glass, druckit drinkar, varit på Liseberg och massa, massa annat! Vädret har varit otroligt för det mesta och jag känner mig harmonisk. :)

Men nu drar jobbet igång igen och vardagen kickar in. Ganska skönt det också, men jag har ändå den där börja jobba efter semestern-känslan inom mig... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0