Det är något med min kropp...

...och jag hoppas att det inte är sjukdom på gång!! Huvudvärken har kommit krypande under dagen och jag känner mig konstig i kroppen. Med största sannolikhet är det vädret som spökar - gårdagens kvavhet och dagens regnrusk. Det tillsammans med förra jobbveckan som inte var efter semester-vänlig. Lägg sedan på 3 h långpromenad i skogen i lördags och 1,2 mils promenad igår... Kanske ingen superkombo, men det kan lika gärna vara sjukdom på gång. Vem vet? Något är det i alla fall...

Eftersom jag känner såhär och har Midnattsloppet på lördag gör jag något som jag typ aldrig gör - avbokar mig från spinningen på F&S ikväll. Illa jag vet... Jag brukar typ ALLTID gå på inbokade pass, men idag orkar inte kroppen. I stället får det bli myskläder på soffan, en hel kanna te med en skvätt honing i. In under filten och TVn på... Där har du tyvärr mig denna kväll. Men jag tar ärligt talat hellre det säkra före det osäkra och skippar spinningen! Bättre en dags vila och att jag är fit for fight på lördag senkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0