Jag har bestämt mig...

...och den här gången ska det inte vara några dåliga ursäkter eller undanflykter! Därmed basta! Jag har satt upp ett mål som jag har satt upp så många gånger tidigare, men då har det inte riktigt lyckats. Det har varit pendling, gottegris, separation, krossat hjärta, flyttstress... Jamen saker som liksom hamnar i vägen. Men nu så! Nu ska det ske! Fy fanken. :)

Kom precis hem från skivstången och oj så tungt det var! Jag måste ta tag i styrketräningen igen! För bara ett år sen hade jag lite muskler på armarna och jag kunde lägga på betydligt mycket mer vikter. Dit ska jag igen!

Innan idag blev jag så in i nordens sugen på pannkakor så det ska jag ställa mig och stek nu. *mumma* Får nog bli den amerikanska varianten.

Så... Pannkakssmet, dusch, pannkaksstekning och så pannkakor med blåbärssylt! *yummie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0