Jag kan inte röra mina armar

När jag vaknade i morse kände jag: AAAAAAAJJJJJJJ!

Jag har sån fruktansvärd träningsvärk i hela överkroppen och då framför allt i armar, axlar och bröst. Att röra, lyfta och flytta på armarna är nästan omöjligt och gör jag det gör det gaaaalet ont! På något sätt har jag fått träningsvärk även i (håll i hatten) ARMHÅLORNA. Jag förstår inte hur jag har fått det, men ont gör det.

Så när jag har behövt flytta något nu på morgonen så har jag greppat saken och liksom snurrat hela kroppen och sen satt ner det. Stelt, mekaniskt och robotaktigt. Jag har alltså inte bara lyft upp saken, vridit axeln och satt ner det. Nej, det går inte. Jag är helt stel och öm i musklerna.

Men jag klagar inte! Jag gillar träningsvärk för då vet jag att jag har tränat och att det kommer att ge resultat. Sen vill jag kanske inte känna mig så handikappad som nu, men det går väl över...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0