Jag kanske borde ut och jogga?

Jag kom precis hem från Maria. Hon fyllde år i torsdags och utav mig fick hon en middag (fisksoppa med hembakad baguette och chokladtårta med fudge. Recept kommer på andra bloggen!) och så hade jag hyrt en film med hennes Twilight-favorit Robert Pattinson (filmtips kommer imorgon). En lyckad kväll och nu är jag mätt och trött!

När jag klev av bussen och började gå hemåt kom en ganska ung man (något år äldre än mig kanske) och sprang förbi mig. LÖPTRÄNADE! Vem tusan ger sig ut och löptränar kl 01.45 en lördagnatt? Seriöst! Han hade löpartights, träningströja, joggingskor och hörlurar så jag kan inte ha sett fel. Återigen. Vem tusan ger sig ut och löptränar vid den här tiden på dygnet?

Vem vet... Kanske han körde sitt eget lilla Midnattslopp? Han kanske missade loppet förra veckan och därför körde sitt egna lilla lopp i Johanneberg? Oavsett känns det idiotiskt att löpträna nu!

Själv ska jag INTE knyta på mig joggingskorna. Jag ska krypa ner och sova och ta en lååååång sovmorgon för de senaste tre veckorna har tagit alldeles för mycket energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0