Kära fötter... Jag tycker synd om er!

Min uppladdning inför Midnattsloppet har väl mer eller mindre gått åt h-vete! Eller ja... Jag har ju tränat på bra, peppat mig själv osv. Men det här med att äta och dricka bra dagarna före... Nej, skulle inte tro det! Det har varit kaos på jobbet så vatten och mat har definitivt fått komma i sista hand! Så imorgon får det bli turboladdning, kanske med start ikväll. Sen får det bära eller brista! Fasen! En mil ska jag väl klara i hyfsat tempo? Jag fixar ju en mil direkt efter jobbet i vanliga fall och då har jag ju inte ätit sen lunch.

Sen tror jag inte att jobbdagen idag bidrar vad det gäller benvila heller... Jag har stått upp konstant sen 9.45! När jag sätter mig ner på vagnen om 25 minuter har jag alltså inte suttit på... 8,5 timme! Jag är heeeelt sluuut i benen!!

Jag vill skänka en liten tanke till min fötter också. Stackars, stackars fötter! Ni har fått utstå mycket idag och jag vet att ni gör ont! Men se det såhär... Tacka mig för att jag valde tygskor och inte pumps idag.

Nu in och hämta startkit till imorgon, sen hämta HM-kläder (åh det ligger ett par mysbyxor däri som ska på direkt) och sen ska jag äta tacos och godis! För det får jag idag!


Äntligen är den här dagen slut! Fötterna ska få vila... Tills imorgon kväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0