Kickstartar höstens träning

Nu är Friskis höstschema igång! I love it! Det finns så mycket pass jag vill testa och jag vet inte hur jag ska pussla ihop träningsschemat. Grejen är ju att jag vill få in löpträningen också, men jag vet inte riktigt hur det ska gå till... Den här veckan ser träningsschemat ut såhär:

Måndag: Gymträning överkropp

Tisdag: Basspinning

Torsdag: Spinning puls

Fredag: ev löpträning eller något pass

Söndag: Skivspin


Åh så roligt!! Men sen ska jag väl försöka få till träningen ungefär såhär:


Måndag: Spinning på morgonen innan jobbet och på kvällen gym eller zumba

Tisdag och/eller torsdag: spinning

Helgen: ett eller två pass


Känns bra att komma igång igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0