Knatade visst rätt bra i helgen!

Oj så mätt jag är! Lilla S är firad med scones, tårta och cupcake och oj så gott det var! Supergott Jenny. :) Lilla S var urcharmig och man kan inte annat än att älska den lilla tjejen. Helt underbar är hon!

Efter kalaset gick jag hem och mellanlandade utanför Rix FM festivalen där jag lyssnade på Darin och Ola. När EMD kom ut på scen kände jag att det blev lite väl mycket pojkband så då gick jag hem.

Konstaterar att det har blivit en hel del promenix i helgen! Tre timmar i skogen igår - upp- och nerför backarna. Idag har det blivit 6,5 km powerwalk och sen en 5,5 km lång promenix hem i lite lugnare tempo. Alltså 1,2 mil bara idag! Känns bra. :)

I veckan som kommer blir det lite lugnare med träningen eftersom det till helgen vankas lopp - Midnattsloppet! Mitt allra första millopp någonsin. Spännande! Jag hoppas på att kunna få till en bra tid som jag känner mig nöjd med. Därför blir det spinning imorgon, lätt löpträning på onsdag och sen viiiila! Kanske någon morgonpromenad i lugnt tempo, men i övrigt ska jag vila mig i form så att jag orkar på lördag. Så du får inte glömma bort att hålla din tumme för mig på lördag runt 22.12 när min start går och en timme framåt! Eller ja... Målet är ju att komma under timmen så håll tummen i 55 minuter. :)

Nu ska jag dricka upp mitt te innan jag kryper till kojs för lite sömn. Känner att kroppen är trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0