Låtlistan i en salig röra är klar

Så har jag gjort klart låtlistan i ipoden inför ikväll. Nivåerna är ändrade så att volymen blir ungefär densamma loppet igenom. Jag börjar med en låt med ganska mycket tempo, går över till ett lugnare tempo för att sen trappa upp igen på slutet. Ungefär så jag tänkte lägga upp mitt lopp.

På låtlistan finns en salig blandning låtar! En del är sjuuukt bra, andra är låtar som i vanliga fall endast funkar under träning eller på nattklubbens dansgolv. Där finns allt från ABBA till Robbie Williams, Linda Bengtzing, Mika, Snook, Agnes, Lena PH och The Ark. Det är låtar som får mig att bli glad och känna mig peppad.

Med den här musiken i öronen kan det faktiskt bara gå från start till mål! Så om du ser en galen, blond, korthårig tjej med illgul tröja och svarta långa tights (de två sistnämnda kan nog stämma in på många är jag rädd...) som springer i sin egna värld och sjunger Alla flickor utom jag, One of us is gonna die young, Does your mother know, Mr Cool, Clamour for glamour eller Good gone girl... Ja, då vet du att det är jag! Om du har ehhhhh... Tur?! Ja, då kanske jag till och med svänger med höfterna. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0