Mätt, trött, glad.

Nyss hemkommen. Har haft en underbar söndag! Brunch på Incontro med fina vänner och sen en sväng på Liseberg i solen och värmen!! Vann en påse Gott och blandat som jag ska äta om en stund. Men jag får nog vänta lite till för brunchen var otroligt mättande! Det var en kall del med goda pastasallader, oliver, linssallad, kallskuret, bröd och annat gott. Sen en varm del med omelett, korvar, bacon, grillade majskolvar, revbensspjäll och lövtunna pizzor. Sist, men inte minst efterrättsbordet med björnbärspaj, kokosmousse, glass med olika såser och strössel och pannkakor med sirap på. Behöver jag säga hur gott det var? Otroligt! Och så trevligt att sitta och äta i några timmar med sina fina vänner!

Men nu ligger jag på soffan och vilar mina onda ben. Jag har ingen träningsvärk utan det som gör ont är de där punkterna på utsidan av vaden (tänk knölen på utsidan av foten och en bit upp). Det var där det gjorde ont från ungefär 7 km och fram till mål. Jag vill liksom bara sträcka ut det som gör ont, men det går inte... Jaja.

Måndag imorgon igen. I veckan blir det en del nytt på jobbet, träning (hoppar nog dock spinningen imorgon...), jobb på lördag och sen får vi se! Har en liten tanke om helgen, men vi får se! :) Hemlis, hemlis.

Nu One tree hill och lite gott och blandat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0