Nu bannemej!

Måndag. Höstigt ute. Tillbaka från semestern. Seg. Småhungrig. Trött i fötterna. Måste dricka.

Japp... Då har jag snart gjort första halvan av första dagen efter semestern. Det känns i kropp och knopp att jag inte har jobbat på fyra veckor. Fötterna är inte vana vid att stå en hel dag, magen kurrar lite eftersom jag har vant bort magen från att få lunch såhär sent, hjärnan är lite småseg och det tar en stund att tänka... Men det går väl några dagar och sen är det som vanligt!

Jag har tänkt ta en nystart såhär efter semestern. Nya vanor, komma igång (eller rättare sagt bibehålla) träningen, morgonpromenad, nya mål... En nystart helt enkelt! Känns bra. :) Ska bara hållas också, men jag är ju en envis rackare!

Ikväll ska jag försöka få till ett pass spinning. Jag hoppas att huvudet och kroppen orkar för jag känner mig ärligt talat otroligt seg! Menmen. Då brukar spinning hjälpa.

Nu... Snart lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0