En sommarvisa som är underbar.

Jag är lite trött på jullåtar om jag ska vara ärlig. Jag älskar jullåtar, men såhär dagarna innan jul så har jag hört alla låtar alldeles för många gånger. Om du inte har tröttnat så kan du slå på Mix Megapol. De har sänt julmusik dygnet runt hela december... 

För att komma bort från julmusiken ska jag bjuda på en liten sommarvisa. Det är Petra September Marklund som sjunger den. Jag har alltid gillat Septembers låtar, men inte förstått hur otroligt musikalisk och duktig den tjejen är! Men så såg jag Så mycket bättre upptäckte jag att hon är sjukt begåvad! Hon sjunger jättebra och är otroligt snygg och cool. Just den här låten sjöng hon i Så ska det låta förra året och jag kan inte bli annat än imponerad över henne. Och sicken snygg frisyr hon har där! Jag hoppas att tomten kommer med en locktång till mig på fredag! I så fall ska jag försöka få till något liknande på nyår. I like!

 

Så... Håll till godo! En superfin sommarvisa från mig till dig!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0