Mitt nya hår. Hur ska det gå?

I mitten av veckan är det dags för mig att återigen fixa i ordning mitt hår. Den dagen någon uppfinner ett medel som får håret att växa låååångsamt så kommer jag att jubla! Produkten får gärna komma typ nu...!

Den här gången blir det en liten ändring av håret. Min syster ska testa något nytt och jag är lite nervös måste jag säga. Jag tycker att frisyren är supercool! Särskilt på hon som har den och där min syster har hittat sin inspiration. Jag älskar den! Det första jag tänkte när jag såg henne (en känd person) var: Shit sicken cool frisyr! Sån skulle man ha... Och nu kanske jag får det så!

 

Kruxet är att jag måste lära mig att fixa i ordning det. Det krävs tydligen en del dust it för att få det att ligga sådär snyggt och fint. Men jag ska lyckas! Så idag åker jag till stan och köper mig lite hårprodukter.

 

En sak är jag rädd för... Det är rakmaskinen. Japp... Det kommer att vara snagg på vissa ställen. Nervöst! Men gud så coolt det kommer att bli (hoppas jag)! Jag ser fram emot det och har googlat lite stylingvarianter på frisyren. Min nya fina locktång jag fick i julklapp kan komma till användning. Åh vad spännande!!

På torsdag får du se resultatet! Håll tummarna för att det blir fint. :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhh ska du göra sidecut? Niiceeee : )

2010-12-27 @ 14:32:09
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0