Nu tändas tusen juleljus

December är här. Julmånaden. Knappt tre veckor till några dagars ledigt. Underbart! Jag längtar.

Vintern är här kan man väl lugnt säga. Det är så kallt ute att jag mest av allt skulle vilja lägga mig under mitt duntäckte och stanna kvar där. Att gå ut känns inte det minsta lockande. Men nu fungerar ju inte livet på det sättet. Jag är människa och inte björn. Därför måste jag ta mig ut i kylan. Påpälsad för att hålla värme. Men det är rätt mysigt på samma gång. Snö som lyser upp. Att få tända massa ljus hemma. Mysa!

Ikväll tänkte jag köra afrodans igen. Jag tyckte att det var roligt så jag kör passet den här veckan också. Skaka in lite värme i min frusna kropp. Det ska bli roligt!

Nu är det dags att ta sig ut i vintern och at sig till jobbet!



Juligt och fint med massa ljus!

Kommentarer
Postat av: Jonas

vad fint och juligt du har det.

2010-12-02 @ 10:07:26
Postat av: mamma

Så julfint det är i ditt fönster !

2010-12-02 @ 17:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0