Rena fyndet.

För ett par veckor sedan var jag på Lager 157 i Gällstad med mamma och pappa. Jag hittade inte jättemycket (som vanligt där), men handlade ett par vinterstövlar och en jeansskjorta. Skjortan var rena fyndet - 250 kr. Den är längre i modellen och funkar därför perfekt som klänning! På mina 165,5 cm går den strax ovanför knäna. Tryckknappar framtill och bröstficka på ena sidan. Det är liiiite stor för mig så jag kör med ett skärp i midjan. Ett perfekt plagg att ha till jobbet för jag känner mig sådär lagom uppklädd! Synd att den inte fanns i fler tvättar.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygging där :)

2010-12-20 @ 14:09:54
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0