Ute faller snö.

Flingor dalar långsamt från himlen och virvlar runt i vinden. Snö. Fint!

Idag unnade jag mig låååång sovmorgon. Det vill säga... Jag sov tills jag vaknade. Det är så härligt att få göra det ibland. Sen om jag vaknar kl 08, 09, 10 eller 11... Ja, det spelar ingen roll. För när jag vaknar har kroppen fått den sömn den behöver. Smart va!? :)

Tanken med denna lördag är återhämtning. Jag ska inte göra ett knop! Kolla lite på TV, fixa lite hemma, laga mat och bara ta det lugnt. Ikväll blir det jul på Liseberg. Ska försöka börja packa lite inför jul. Dagarna fram till hemfärd är fullspäckade så jag kan lika gärna sätta igång redan nu.

Igår slog jag in mina julklappar. De ligger här på golvet och väntar på att bli öppnade. Jag hoppas att de som ska få dem blir glada. :)

Nej... Nu blir det seeeen frukost! :) Funderar på pannkakor.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0