När det lider mot jul...

Sicken härlig fredag! Jag gick vid 15.15 idag och det var behövligt! Jag åkte in till stan och köpte min sista vanliga julklapp. Är mycket nöjd! Nu är det bara julklappsspelsklapparna kvar och de handlar jag i Ullared. Skönt att ha allt det andra klart!

Så nu är jag snart redo för julfirande. Jag måste bara köpa tågbiljett. Missade det idag. Det slank bara ur min hjärna så jag får ta och göra det nu under helgen i stället. Bara tågen går som de ska! *hoppashoppas*

Nu har jag parkerat mig i soffan. En kall julöl i glaset och mörk choklad till det. Kan det bli bättre?



En av världens godaste chokladkakor. Mörk choklad med blåbär och mandelspån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0