102 km sprungna

Inte på en och samma gång såklart, men så långt har jag sprungit sen maj ungefär. Om någon hade sagt till mig för några månader sen att jag skulle löpträna som jag gör nu (och då kör jag ändå "bara" 1-2 pass löpning/vecka).... Ja, då hade jag skrattat!

När jag lade in kvällens löprunda på jogg.se så passerade jag 10 mil! Detta sen i maj. Jag känner mig sjukt stolt över mig själv!

Det blev ingen army training. Att ligga i gräset och göra situps när regnet öser ner kändes inte så lockande. Jag och Madde åkte i stället upp till Skatås och körde 8 km. Mina ben kändes sjuuuukt tunga, men jag tog mig runt. Och oj som det regnade! Det började med lite droppar, som övergick i duggregn som övergick till ÖSREGN!

Så nu är jag heeeelt sluuuut! Men det var behövligt. Gick faktiskt och köpte mig lite godis... Kanske inte så bra med tanke på att det var just därför jag skulle träna... För att jag har ätit lite för mycket under semestern, men med dubbelpasset så kände jag... Jo, idag får jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0