Behålla eller lämna tillbaka?

Oj så varmt det blev! Jag kom precis hem från stan och har svidat om till bikini. En timme i solen hinner jag nog med innan jag behöver lägga ihop tårta, göra räkröra, duscha och göra mig räkfrosseklar!

På min lilla stadstripp råkade jag hitta en klänning. Jag ÄLSKAR klänningar och äger lite för många, men det är ju sååååå fint med klänning! Älskar det! Men nu har jag haft klänningköpstopp ett tag. Ja, med undantag för min midsommarklänning då. Förutom det har det varit förbjudet för mig att köpa klänningar.

Men så idag... Ja, då sprang jag på en fin liten sak på Pop Boutique här i stan. De säljer vintagekläder från 50-, 60-, 70- och 80-talet och jag hittade så mycket fint till lilla mig! Jag lyckades till slut begränsa mig till en klänning som fick följa med hem. Men jag har inte bestämt mig för om det ska få flytta in permanent eller om den ska tillbaka till butiken...

Vad tycker du?

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0