En sådär bra start på semestern!

Jag kom precis innanför dörren och har parkerat mig i soffan iklädd myskläder. Magen är så mätt att huvudet gör ont. Ja, det kanske låter konstigt, men så är det faktiskt! Jag ska snart berätta varför. :)

Första semesterkvällen går snart till ända och det har varit en bra sådan! Först en smaskig tacomiddag med en kall öl till hos fina herr och fru A. Vi promenerade sedan vidare mot Avenyn och där stannade vi och köpte glass. Och sicken glass! Jag har aldrig fått så mycket glass när jag har köpt kulglass. Det var så mycket glass... Jag fick till slut säga till killen i glasskiosken att han inte behövde lägga på mer. En kula var väl som tre och tänk då att du tar tre kulor i en jättestrut! Då är det mycket glass. Jag och Sofie slängde väl ut ungefär hälften för det gick liksom inte få ner. Det är därför jag är så mätt i magen att huvudet gör ont. :) Vi avslutade med lite promenad på stan och nu är jag hemma. En sådär bra start på semestern! Underbart!

Nu ska jag snart krypa till kojs. Imorgon väntar tårtbak, en sväng på stan (ska kolla på en finfin klänning!) och på kvällen räkfrossa! Lovely!

Until then - godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0