En sval sommardröm

När H&M släppte sin Garden Collection tidigare i våras hade jag siktet inställt på en klänning som jag hade sett i en tidning i Stockholm. Jag letade och letade, men hittade inte klänningen någonstans! Det gjorde mig besviken, men så en kväll ringde min kära syster och sa att hon hade hittat en storlek 38 i Halmstad. Trots att det egentligen är liiiite stort så bad jag henne att köpa den. Jag menar... 149 kr.

Klänningen levererades till mig och den hängdes in i garderoben i väntan på sommaren. Men sommaren kom inte riktigt och där har min fina klänning blivit hängande. Så idag när jag kom hem från jobbet så var det supervarmt ute och inne. Då åkte klänningen på och jag kan meddela att det är en sval och skön sommardröm! Nu hoppas jag att värmen stannar så att den får användas fler gånger!


JA, jag vet att bilden är på fel håll, men jag orkar inte vända den. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0