Hur ska jag orka ta mig till sängen?

Jag ligger på soffan och är heeeelt slut! Just nu funderar jag på hur jag ska orka ta mig till sängen. Körde ett löppass innan. 5,2 km vid Mossen på 28:30 lite drygt och så styrka på det. Kändes skönt, men oj så tunga benen var! Kan bero på att jag körde igår också eller att de senaste löparpassen har varit på löpband och detta var lite mer backigt. Oavsett så var det skönt med lite träning.

Har också fått bakat en del. Småkakor som ska ges bort och så lite till morgondagens onsdagsfika. Skönt att ha det fixat!

Har satt ett mål inför semestern... Jag ska försöka ta mig från Vilshärad via Ringenäs, Frösakull och Tylösand tur och retur. Det är lite drygt 11 km. Känns i dagsläget LÅÅÅÅÅNGT men jag ska försöka i alla fall! Det går ju att gå sista biten om det skulle bli för jobbigt... Eller ringa pappa om det skulle bli heeeelt outhärdligt. :)

Nu ska jag försöka ta mig från soffan, via badrummet för tandborstning och sen soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0