Idag är hela jag bara KAOS!

15.20

Kan meddela att dagen *pepparpeppar* ändå har fortsatt mer ok än den började. Jag trodde att dagen skulle bli kaos och pannkaka, men det har nog bara blivit lite kaos. :) Tjejen i fruktaffären tyckte att jag var "sötare än vanligt" idag och oj vad jag blev glad då! För idag känner jag mig bara fel, kaos och pannkaka. Vad en sån liten kommentar kan lyfta en då.

Snart dags att avrunda jobbdagen och då ska jag hem och fixa mat och sommarfika till fina Sofie och Jenny som kommer hem till mig ikväll. Fika med fina vänner kan man aldrig få för mycket av. :)

Fröken Kaos säger over and out!



9.54

Åh! Idag är en såndär dag då jag egentligen bara borde ligga kvar i sängen och dra täcket låååångt ovanför huvudet. Du vet en sån dag då liksom ALLT går fel!

Jag gick upp i jättegod tid, men ändå fick jag springa till bussen. Mitt hår ville inte jobba med mig och det känns som att det bara hänger (vilket det nog gör eftersom det blåser ute också). Sen letade jag efter mina tunna tights i 20 minuter (här är anledningen till att jag fick mig en liten löptur på morgonkvisten), men jag kunde inte hitta dem någonstans! Helt borta! Och eftersom klockan då var så mycket så att bussen skulle gå ungefär 9 minuter senare så hann jag inte byta om. Eller jo... Jag tänkte byta om till en klänning som låg framme, men då upptäckte jag att mina lite tjockare tights var håliga på insidan av låren så den idén fick jag skrota illa kvickt. Alltså fick det bli tunn blus och kjol med bara ben. Perfekt när himlen är molning, termometern knappt orkar sig upp till 20 grader och när vindarna är kalla.

Sen kommer vi då till skorna... Eller vi ska inte ens gå in på dem. De är bara så fel till resten av det jag har på mig. Men så mycket kan jag säga att det är sandaler. Och de är i fel färg och gör så att jag har tår i en blåaktig färg (de är kalla alltså).

Förutom detta glömde jag min lunch i kylen.

Så nu står jag här på jobbet med platt och hängigt hår, fel kläder, bara och kalla ben, fel skor med blåa, frusna tår, utan mat och känner mig som ett stort kaos! Låt den här dagen gå fort!

 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Dagen kommer gå fort, va så säker, sedan bara 2 dagar kvar...... ;)

2010-07-07 @ 12:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0