Kanske vet du vart jag ska leta?

Så var tisdagen snart avklarad också! Snart semester. :)

Ikväll skulle jag egentligen ha fikat med en gammal gymnasieklasskompis, men hon är tyvärr sjuk. I stället ska jag ta en kort löparrunda och kanske lite styrka. Känner att det kan behövas!

Jag tänkte slänga ut en liten fråga till dig som läsare och om du har svaret så snälla, snälla, snälla skriv en kommentar. När jag löptränar så behöver jag ibland fylla på med lite vätska. Tyvärr finns det ju inga vätskekontroller ute på gatorna i Göteborg. :) Jag känner att ett vätskebälte verkar klumpigt och att springa med en PET-flaska i näven skulle göra mig irriterad. Så när jag surfade runt lite igår kväll hittade jag en väldigt smart vattenflaska som är greppbar. Tyvärr har jag bara hittat den i en brittisk nätbutik och det känns lite onödigt att bara beställa en sådan. Därför tänkte jag kolla... Har du sett en sådan här eller en liknande variant i en svensk butik? Om du har det får du gärna skriva var i kommentarsfältet. Det skulle jag uppskatta!

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej

Har inte sett ngt liknande men verkar väldigt fiffig. Ska hålla utkik. Alternativt är om fler är intresserad av att köpa kan man kanske gå ihop fler och beställa? De var ju inte så himla dyra menar jag...

2010-07-06 @ 16:38:08
URL: http://tessilagos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0