Lite snyggare i löparspåren :)

Nyss hemkommen från stan. Känner mig helt slut i kroppen efter spinningen. Hur ska jag orka army training på detta också? Jaja, en tallrik fil och müsli ska nog kunna ge lite ny energi!

På stan blev det några riktiga spontanköp! Eller ja... Spontan och spontan. Jag har planerat att köpa löparkläder inför höstens löprundor, men jag tänkte vänta tills de efterlängtade skattepengarna kommer om några veckor. Men så kände jag... Varför vänta? Jag behöver kläderna och då kan jag egentligen lika gärna köpa allt nu för sparade pengar och sen bara lägga undan samma summa från skattepengarna. Det är ju egentligen skit samma. Därför kallar jag det inte för spontanköp utan ett planerat spontanköpt. :)

Så det blev en runda till stan, men med tanken att bara kolla. Japp... Gick sådär. Kom hem med en stooor kasse från Stadium innehållande en styck sportBH, en vindjacka, ett par långa löpartights och en långarmad löpartröja. 997 kr! Rena fyndet tycker jag! Jag menar... Allt satt superbra och snitten per plagg är knapp 250 kronor! Underbart! Så nu blir jag snäppet snyggare i löparspåren i höst! ;)



Ja... Inga roliga färger kanske...

 
Laddad för höstens löprundor



Lite lila detaljer i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0