Mitt potatismos sitter på någons byxor

Söndag. Tre veckor kvar. Ljuuuvligt!

Jag sitter just nu hemma hos systeryster och hennes sambo och äter frukost. Liiiite seg efter gårdagens kalas. Oj så trevligt det var! Lite förfest med Beatles Rock band (jag ska bli trummis!) och rosévin. Sen en promenad in till stan och en shot på shotluckan. Kan starkt rekommenderas!! Supergoda shotar och igår blev det en Super Mario. En lite skumsvamp på det. :)

Sen blev det Morfars special och sist men inte minst Morfars. Eller ja... För mig är det ändå Daltons. Stället man hängde på som liten festprissa. :) Supertrevligt ställe!

Natten avslutades med en röd meny på Pölsemannen. Men där hände det en liten olycka... Jag ställde mitt sista mos på en bänk och då satte sig en okänd kille rakt på moset. Jag började såklart asgarva och skrattade fram att han nu måste ha mos i heeeela baken. Han trodde mig inte, men döm av hans förvåning när han reser sig upp och hittar en mosbricka i baken! Mos, ketchup och senap på heeeela byxorna. Oj vad vi skrattade! Han skrattade inte...

Nu ska jag bege mig till stan och träffa fina Pillis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0