Morgon ute, natt i kroppen

Klockan är alldeles för mycket... Eller för lite beroende på hur man ser det. :) För mig är klockan alldeles för mycket och jag är otroligt trött! Samtidigt gryr morgonen utanför fönstret och det är faktiskt alldeles ljust ute. Med andra ord borde jag sova, men hur ska jag kunna göra det när solen är uppe?

Det blev en mycket lyckad räkfrossa! Tänk så trevligt det är att träffa nya människor och även såna man känner sen innan som man helt enkelt inte har träffat på ett tag!

Jag hoppas att det blir fler sånahär kvällar. Jag gillar dem! De gör mig glad. :)

NU sooooooova!


Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, händer idag? :)

2010-07-11 @ 05:14:12
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0