När regnet smattrar mot fönstret

Jag är verkligen inte van vid att gå ut två helger i rad och komma hem efter 04.00 på morgonen. Det känns i både kropp och knopp idag. Men det var värt det för oj så trevliga lördagar det har varit! Visst... Excet är verkligen inte min favorit, men nu vet jag det en gång för alla. Fast det blev ändå lite dans. Nästa gång får det bli Lounge och så hoppas vi på bättre lycka där. :)

När vi knatade hemåt igår (eller ja i morse) var det alldeles ljust ute! Morgonen hade kommit, men det ville ju inte kroppen. Somnade på stört och vaknade vid 11.20 av att regnet smattrade härligt mot fönstret. Jajaja... Jag vet att jag har tjatat om att jag vill att sommaren ska komma, men om man kommer hem kl 04 och vaknar med knäckhuvud... Ja, då är det där smattrandet guld värt! Då vet jag att jag kan och får ligga kvar i sängen utan att känna mig syndig.

Men snart får solen gärna komma tillbaka så att jag får sola min bleka hud lite.

Nu ska jag nog ta och äta lite! Tackar på vägen alla trevliga och härliga människor som gjorde gårdagen så trevlig! Jag hoppas att vi gör om det snart. :)


Soffläge i väntan på soooolen! Och att knäckhuvudet ska släppa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0