Nya kakfavoriter!

Nyss hemkommen från Lotta på Liseberg. Bra stämning där idag och vi fick superplatser! Även den här gången fångades jag på bild, nu ordentligt. Förlåt syster... Jag vinkade... Igen...

Ikväll spelade underbara Cookies N Beans. Jag tycker att de är superbra och just nu spelar jag deras musik på Spotify. Deras röster är så otroligt olika, men ändå funkar de tillsammans. Låtarna är väldigt bra och sedan har de alltid underbara kläder på scen! Klänningar som jag skulle vilja ha i min garderob! Frågan är ju bara var de köper de fina plaggen? Önskar att jag visste... För de är otroligt fina!

Om du inte har lyssnat på Cookies N Beans så tycker jag att du ska göra det. Jag gillar dem.


Kommentarer
Postat av: Maria

Den svarta, blommiga klänningen var ju asfin. Den vill jag också ha. Vi kasnke kan maila dem? :) jag gillar cookies n beans men är alltid lite sur på dem för jag tycker att de har ett o-värdigt band namn. De är bättre än så. lyssna på now it's too late, det är min favorit.

2010-07-27 @ 10:56:13
URL: http://mariaimono.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0