Randig premiär i solskenet

För ganska länge sen köpte jag en fin, fin kjol på Cubus. Men eftersom sommaren har dröjt så länge har den bara blivit hängande i garderoben med lappen kvar och allt. Jag har tittat på kjolen när jag har hämtat andra kläder och bara längat efter att få använda den. Så idag! Då är det premiär. Lappen är bortklippt och kjolen är på. Tyvärr inte med ett marinblått linne till som jag hade velat. Det finns typ inga marinblåa linnen att få tag på känns det som! Så vitt får duga så länge.

Kjolen har fina, flätade detaljer längst ner och på fickorna. Jag gillar kläder med fickor - byxor, skjorts, klänningar och kjolar. Det är en snygg detalj!

I öronen hänger ett par gamla, men ändå nya örhängen. Köpte dem i Malmö för nästan lika längesen, men jag har inte haft tillfälle att använda dem. Men nu! Nu blir det premiär även på dem.

Så nu väntar några timmars jobb och sen bär det av på lite tjejmiddag, Eclipse på bio och sen kanske ett glas vin eller två. Undrar om det blir för kallt med bara ben?

         

     Söt randig kjol...                               ...med fina, flätade detaljer...         

     

    

     ...och med söta örhängen till.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å vilken fin kjol, vart har du köpt den?

2010-07-02 @ 09:35:06
Postat av: Johanna

Såg nu att den är från Cubus, kollade bara bilden först :)

2010-07-02 @ 09:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0