Randig rosettfavorit

Herregud vad jag har varit trött idag! Men gårdagkvällen var jättetrevlig så då får det väl vara värt det. :)

Nu är jag redo att ta mig ner på stan för att möta upp herr och fru A för en middag. Åh så trevligt! Vi får se var vi hamnar, men min mage vill ha mat så vad som funkar för min del. :)

När jag var i London med fina vänner för ett tag sen så hittade jag en klänning som är en riktig Rebecca-klänning. En såndär klänning som jag liksom bara MÅSTE köpa!! Jag hittade den på Miss Selfridges och jag slog till direkt! Så nu, efter lite syarbete med axelbanden, har jag den på mig och jag älskar den!! Den är randig i svart och ljuslila och över bröstet är det en stor rosett. Me like!





Nu blir det stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0