Sade. lluvia. Rain. Eller på svenska... REGN.

Herrejisses vad det regnar! Det ööööser ner! Himlen är alldeles grå av moln. Jag har fått mycket gjort, men det värsta är ännu kvar. Att ge sig ut i regnet för att handla.

Som tur är hittade jag både regnjacka och stövlar i mitt dressingroom! Jag tackar mormor för stövlarna för hon köpte dem till mig för några år sedan och just nu är de guld värda. Jag tackar också mamma för att hennes illgula (läs: otroligt fula) regnkläder hamnade hemma hos i Halmstad för massa år sen och att de sen har fått flytta med runt till alla ställen jag har bott på. Det är inga vackra plagg men i det här skitvädret kan det inte bli mycket bättre!!


Klädd för regn i den mycket läckra regnjackan...!



Kom igen nu då regnet!



Inte de vackraste stövlarna kanske, men de håller mina fossingar
torra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0