Tiden går alldeles för snabbt!!

Så är jag på plats i de småländska skogarna! Onsdagen är här och jag tycker att tiden springer på alldeles för snabbt. Ändå har jag varit superduktig och gått upp senast 08 på morgonen och på så sätt fått mycket gjort. Jaja... Semester har jag i alla fall! Även om dagarna går snabbt.

Så vad har jag då gjort hittills på min semester? I måndags solade jag hela förmiddagen och fick fin färg. På eftermiddagen begav jag mig till Jenny och Stella på lite fika på en filt i skuggan. Mycket trevligt! Kvällen tillbringade jag på Liseberg med Maria. Vi var på Lotta på Liseberg och du såg väl mig i rutan? Det var nära att jag fick sjunga, men det blev lite vink i stället. Min syster fick därmed skämmas lite. :)

Igår tog jag tåget hem och på dagen hälsade jag på mormor och morfar, var i Gislaved med mamsen och plockade massa rabarber och vinbär som ska bli god saft och paj. På kvällen kom syster med sambo och då blev det grillkalas på pappas nya, fina trädäck.

Dagen idag började med uppstigning strax efter 08. Frulle med pappa och sen beslutade jag mig för att ta en löparrunda runt Smålandsstenar. Detta trots lite halsont. Men jag fick ett såntdär jättesug efter att löpträna och då är det bara att passa på! Ska erkänna att jag gick lite i en uppförsbacke, men det var ändå befogat tycker jag. Dels för halsontet, dels för värmen. Mätte upp runda och till min förvåning blev det nästan 6 kilometer! Duktigt Becca!

Om en liten stund ska jag slänga mig i solen för lite stekning och i eftermiddag blir det Gekås med mamsen.

Semester är underbart! Nu ska jag fortsätta att njuta och jag hoppas på att kunna uppdatera lite under tiden. Om inte annars hörs vi om några dagar igen!


     
Joggingrunda               Bär till saft plockade     Bikinin åker snart på    Bara ben i sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0