Ur balans. Inte riktigt optimalt.

13.45
Herrejisses sicket spinningpass! Helt underbart bra! Tungt, roligt, jobbigt och otroligt svettigt!



11.07
Usch. Den här morgonen var inte en optimal morgon. Jag kunde inte somna igår och låg vaken till efter 02.00 någon gång. Det var otroligt dumt att dricka en mellanlatte igår kväll, men koffeinet brukar ALDRIG få någon effekt på mig. Jag har druckit kaffe precis innan jag har lagt mig innan och ändå kunnat somna som en stock. Men igår gick det inte. Jag snurrade i sängen och har stora problem med att somna.

Så när jag vaknade i morse kände jag att jag var (är) toktrött... Ja, ur balans helt enkelt. Inte alls bra. Jag är nästan lite skakis, som jag brukar bli när jag dricker kaffe och är trött. Usch. :( Detta är varför jag typ aldrig dricker kaffe! Men igår var jag ju så sugen! Det får jag helt enkelt ångra idag...

Nu försöker jag bota urbalansen med en stor tallrik fil och müsli, två knäckemackor och en stor flaska vatten. Jag ska ju på spinning om typ en timme och då måste jag vara fit for fight! Sen army training ikväll! Fast förhoppningsvis innebär detta, tillsammans med storstädning däremellan, att jag kommer att somna som en stock ikväll. *pepparpeppar*

Inatt när jag inte kunde somna surfade jag runt och kollade lite träningskläder. Jag behöver komplettera min löpgarderob med lite höstanpassade kläder eftersom jag bara har linnen och trekvartstights. Så nu har jag kollat ut långa tights, vindjacka, långarmad löpartröja, ny sportbh och ett litet vätskebälte som fästs runt armen. Ungefär 1000 kr för hela kalaset. Inte alls farligt tycker jag! Riktigt överkomligt med tanke på vad jag får för det. Vad tycker du att jag behöver i min löpargarderob inför hösten? Hjälp mig gärna!!

På tal om löparutrustning! Är det någon som har testat vattentäta sporthörlurar som man liksom fäster runt örat? Jag har tänkt önska mig sådana i julklapp (lite tidigt att tänka på det.. Jag vet) och skulle behöva råd och tips.

Jag såg också till min glädje att Friskis höstschema har kommit ut på nätet. Träning är underbart tycker jag! Problemet med mig är att jag liksom måste få in en tydlig rutin. Hitta bra och roliga pass som jag går på varje vecka, utan undantag (ja förutom vid sjukdom, resa osv)! Jag hittade en hel del så nu ska jag försöka hålla mina 3 - 4 pass/vecka. Ett pass spinning (Madde! På måndagar kl 07 ska jag försöka ta mig upp och gå på dina pass!), ett skivstångspass, ett löparpass och om jag orkar ett valfritt pass. Det känns som en bra kombination och hittar jag bara riktigt bra pass så lär det inte bli några problem! Åh vad jag längtar! Älskar träning!

Japp... Nu blev det mycket träning här, men så är det ibland!  :)

Frulle, spinning, städning och army training står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0