Ärligt... Vad är det för fel på mig?

Ibland kan jag undra hur min lilla, fluffiga hjärna fungerar. Som jag skrev för några dagar sedan så har jag anmält mig till nästa års Göteborgsvarv. 2,1 mil here i go! Detta trots att löpning är en av de värsta träningsformerna som finns enligt mig. Men jag ska bannemej ta mig runt och jag har ju nästan ett år på mig. Nemas problemas!

Som om inte det vore nog... Ja, då går lilla Rebecca och anmäler sig till Midnattsloppet. 1 mil genom centrala Göteborg. Och nu snackar vi inte nästa år... Vi snackar inte vintern... Nej, nu snackar vi om ett lopp som går 21 augusti i år! Så nu blir det träning i sommar och milen i augusti. Känner mig liiiiite knäpp, men det ska bli kul!

Frågan är... Vad blir nästa anmälan? Stockholm maraton? 4,2 mil kan väl inte vara så jäkla jobbigt!? Bara som att springa mellan Smålandsstenar och Värnamo. Nemas problemas.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det kommer gå asbra! Bra gjort att anmäla dig till midnattloppet :) Men det är onödigt tidigt att träna inför varvet, nu gör du rätt i att få in lite springvana så att det inte känns förjävligt i vinter när din varv-satsning drar igång på riktigt :D Heja heja.

2010-06-10 @ 23:54:02
URL: http://mariaimono.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0