Det är ju trots allt fortfarande helg...

Söndag... Som vanligt undrar jag vart helgen har tagit vägen. Tiden bara rusar iväg och jag hinner knappt tänka att det äntligen är fredag förrän söndagen är här igen. Men jag misströstar inte. Det är ju fortfarande några timmar helg kvar. Så därför tar jag mig ett glas rött och en skål popcorn och njuter den sista tiden helg.




Nästa vecka är det kortvecka och det ska bli skönt. På fredag är jag nämligen ledig och då drar jag söderut till Halmstad för att hälsa på familjen och vännerna. Ska bli otroligt mysigt!

Om någon dag ska jag avslöja mitt mål för det kommande året! Jag har redan fått höra av systeryster att jag är trög och jag kan förstå hennes tankebanor. Men vad det är... Ja, det får du veta om en dag eller två!

Tills dess... Trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0