En ny blogg med annan tanke bakom den.

Välkommen hit! Roligt att du ville titta förbi. :)

Två bloggar igång alltså, men de har liiiite olika syfte. Min mat- och bakblogg är ju ett sätt för mig att dela med mig av recept, tips och sånt som har med just matlagning och bakning och göra. Att ge dig som läsare lite inspiration att laga ny mat och baka goda bakverk.

Men ibland kan jag känna att jag vill skriva om annat. Det kan handla om saker som händer i min vardag, tankar som snurrar i min hjärna, drömmar jag har, saker som gör mig glad, saker som gör mig arg eller ledsen, träning och massa annat. Men det passar inte riktigt i en matblogg. Eller hur? Därför har jag skapat den här bloggen. För att jag ska kunna skriva av mig om sånt som inte har med matlagning och bakning att göra.

Jag hoppas att du ska vilja läsa även detta och du får gärna kommentera, ge tips på vad du vill läsa om osv.

Så... Nu startar jag bloggresa nummer två. :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

det tycker jag låter väldigt bra! Speciellt eftersom att jag inte är någon matlagerska så tycker jag det blir lite tråkigt att bara läsa om mat och inte om dig!

2010-06-06 @ 19:12:28
URL: http://amandalinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0