Jag har världens bästa frisör!

Home sweet home. Borta bra, men hemma bäst. Är tillbaka i Göteborg efter en tripp till Halmstad. Mysigt att träffa familjen och vänner. En behövlig utflykt från stan!

Sen tillbringade jag över 6 timmar på min systers salong. Det var ljusfärgning som satt i jättelänge, en nyansering, klippning, en intensivtoning, tre olika varianter på styling och så fotografering. Men oj så bra det blev! Jag är stolt över min älskade syster! Hon är verkligen världens bästa frisör! Jag undrar hur jag hade sett ut i håret om jag inte hade henne...? Förmodligen inte lika snygg. :)

Den här gången vågade jag mig på det min syster har tjatat på ett tag... Helljust! Inga slingor utan helljust. När jag var färdig så kände jag: Varför har jag inte haft det såhär innan? Superdupermegafint! Och med sista stylingen hon gjorde... Oj som jag har trivts! Riktigt fina lockar i luggen. Jag ska öva på att göra såna själv och så ska jag satsa på det till midsommarafton. Det och min bakelseklänning. :)

Tack älskade, fina syster för mitt fina hår!



Vardagsfrillan 


Lite platt look.




Bakåtluggen. Måste lära mig!




Lite fräckare festlook.




Min favorit!




Mitt annars spikraka hår är lockigt!





Fina Marilyn-lockar. Wonderful!


Så... Vilken look/styling gillar Du bäst? Jag har min favorit och du kan säkert gissa vilken...? :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Alla va ju grymt snyggt på sitt sätt : ) du passar jättebra i frisyren

2010-06-14 @ 06:42:12
Postat av: Carina

Vad söt du e! Jätte fin i håret! Hoppas lallt e bra. Kram crina

2010-06-14 @ 07:13:05
URL: http://tindrasmama.blogg.se/
Postat av: Sara

Bakåtluggen, I like! Den måste du verkligen lära dig - liksom att du måste kommer ner och leka i Skåne snart igen!



Stor kram!

2010-06-14 @ 14:14:38
Postat av: snajdigt

Riktigt fint! =)

2010-06-15 @ 14:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0