Ledig morgon och lite på schemat!

Åh! Är ledig idag och oj så skönt det är. :) Det blev inte mycket till sovmorgon, men på den timmen jag har varit uppe har jag fått lite gjort. Tre maskiner tvätt är i maskinen och ska snart torkas. Jag har varit ute på en liten snabb löpning-/powerwalkrunda på 4 km. Inte så långt, men benen var otroligt tunga! :( Jaja... Det blev ju 4 km i alla fall!

Om en stund beger jag mig till stationen och tar bussen söderut. Oj så trevligt det ska bli! Käka lunch med mamma, baka lite, laga god grillmiddag, träffa lite vänner, umgås med syster och sambo (hoppas jag!) och så det som ska bli mest underbart! Få mitt ragg fixat! Oj som jag längtar. Ljust, kort och alldeles underbart fint ska det bli!

Men nu väntar tvättstugan, frulle, dusch och packning. Får nog vattna mina stackars blommor också...

Tjingeling!


Maria! Jag börjar såklart inte varvetträna än! Det är ju nästan ett år kvar! Men jag måste verkligen få in en löparrutin eftersom jag tycker att det är väldigt tråkigt. Lär jag kroppen att det är kul (läs: att jag måste) löpträna minst en gång i vecka... Ja, då kommer det inte att bli några problem med varvetträningen när det väl drar igång. Sätter jag inte igång lite smått nu med att jobba upp en rutin... Ja, då lär jag hitta på ursäkter hela vintern och hux flux är det varvetdags. Så lite smygträning är det allt... :) Men ingen seriös varvetträning. Det tar jag längre fram! :) Ska du också springa midnattsloppet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0