Midsommarafton snart... Me like.

Så var det onsdag! Imorgon är det kortdag och efter jobbet beger jag mig söderut för att sen bege mig österut. Gamla hemstaden Kalmar är målet och det ska bli mycket trevligt! Midsommarfirande med fina vänner. Kan det bli bättre? Nej... :)

Ikväll har jag massa saker att fixa inför avfärd. Köpa tågbiljett, köpa saltvattenspray, fixa några cider/öl, packa, måla tånaglarna, göra inpackning, fixa i ordning här hemma och liksom fixa allt som måste fixas inför imorgon.

Du ska få ett litet smakråd på vad jag ska ha på mig på midsommarafton. En somrig, blommig klänning som känns som en riktig Rebecca-klänning, silver och vackra lockar (hoppas jag!). Det blir min midsommarstyle 2010.



                   
Det var systeryster som hittade örhängena. De påminner en hel del om mina lockar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0