Sovmorgon, sol, joggingtur, kortvecka!

Måndag. Men det känns inte riktigt som måndag. För om 10 minuter skulle jag i normala fall ta bussen till jobbet. Men idag om 10 minuter ska i stället joggingskorna på och så blir det lite löpning. För idag jobbar jag läääänge och då börjar jag också senare. Segt att jobba till efter 20.00, men skönt att inte börja förrän vid lunch!

Den här veckan är det kortvecka i och med att det är midsommar. Då bär det av åt sydöst och det ska bli mycket trevligt! Klänningen är bestämd, örhängena inköpta och håret har jag numera lärt mig att locka med hjälp av min nya locktång. I'm ready for midsommarafton! :)

Men nu... Ja, då får jag se till att vara redo för en joggingtur. Benen ska sträckas ut och målet är att springa lite längre än sist.

Jag hoppas att du får en trevlig måndag och att solen skiner även hos dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0