Vart tog sommaren vägen?

Snälla säg att du bara har tagit en dag semester! Jag vill inte att du försvinner alla redan. Jag pratar såklart om sommaren! Hela midsommarhelgen, måndag och tisdag var så himla varma och fina. Så idag... Regn, gråväder och inte alls sommar. Men jag får förlita mig på smhi som säger att det blir sommar i slutet av veckan. :)

Annars är det rätt mycket tankar just nu. Om en massa olika saker. Bland annat undrar jag om hjärnan kan gå sönder om den tänker för mycket? Vad som händer om jag skulle äta tårta varje dag? Hur det kommer sig att svenska jordgubbar är så mycket sötare och godare än till exempel belgiska? Varför Fanta Citron smakade så mycket bättre i Spanien förra året mot vad den gör här hemma i Sverige? Huruvida jag kommer att klara att löpa 2,2 mil om mindre än ett år? Vad det är i silverschampot som gör mitt hår kallt, blont och fint (vilket påminner mig om att jag borde tvätta med silverschampo nästa gång. Liiite guldton i håret just nu)? Ja, du vet såna där världsliga saker. :) Men också annat däremellan. Kanske behöver jag semester, kanske behöver jag prata av mig, kanske behöver jag göra listor av min tankar eller så kanske jag bara behöver fortsätta tänka! Nu började jag tänka på det också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0