8 km powerwalk tillsammans med Ola Salo

Oj så härligt! Det blev en riktig långrunda idag! 8 km powerwalk i höstsolen. Liiiite kallt om benen i långtights, menmen. Med mig som sällskap hade jag Ola Salo och hans sommarprat från 2009. Det var bra! Jag trodde att en powerwalk skulle göra gott för träningsvärken. Att den mirakulöst kanske bara skulle försvinna... Eller i alla fall mattas av lite. Icke! 8 km powerwalk gjorde det värre, men vad gör väl det?! :)

Nu blir det dusch, mat, städning, tvättning och så lite glass... Frysdisken på Ica Focus (dit jag gick enbart för att köpa fil och vitkål) har sååå mycket god glass och valet föll på en sorbet med jordgubb och rabarber. Jag äter sällan glass, men när jag väl äter det vill jag har något gott! Jag hoppas att den här glassen är god!

Tjingeling!



Redo för 8 km powerwalk. Måste köpa några varmare byxor... Löpartights var liiiite kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0