Det gör ont i mitt hjärta.

Fredag! Ikväll ska jag dricka vin! Jag jobbar i och för sig imorgon, men det är ändå fredag och då vill jag ha vin!

Det är synd att jag jobbar imorgon... Jag hade velat vara i Halmstad. För imorgon döps underbart söta lilla Maja. Maja är mina fina vänner Pernilla och Mickes lilla underverk. Det gör ont i hjärtat att jag inte kan vara där! Tyvärr går alla hinder inte alltid att lösa och så är det i det här fallet. Men jag vill att ni ska veta att jag finns där i tanken! Hela dagen! Och jag kommer snart till Halmstad och hälsar på er. Jag vill ju gosa lite med er söta prinsessa! :)

Jädrans vad kallt det är idag! Fryser!

Nu ska jag snart gå på lunch och sen är det inte många timmar kvar av dagen. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Pillis

Du är så gullig fina du:) Det kommer fler dagar att träffas på, men självklart tycker vi också det är tråkigt att du inte kan komma. Puss!

2010-11-19 @ 23:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0