Det här blir en trött fredag!

Sicken grå, blöt och tråkig fredag! Jag var uppe tidigare än vanligt för att ta mig till jobbet och installera en ny brandvägg. Jag trodde att det skulle ta lite tid, men icke... Det tog kanske max 5 minuter för mig att koppla in en ny och 30 sekunder för killen i telefonen att få den att fungera. Så bra att jag var här redan 08.30 då så att vi hade god tid på oss! :(

Imorgon ska jag äntligen få mitt hår fixat! Jag är så trött på det just nu! Det är tungt (jag har rätt mycket hår!), slitet, långt och har en utväxt som inte är att skryta med. Jag vill bara klippa bort det slitna, tunna ut det och bli sådär fint blond igen. Härligt att det blir så imorgon!

Nej... Nu ska jag passa på att göra lite mer nytta innan vi öppnar för dagen. Jag har redan hunnit göra en hel del saker som jag egentligen skulle ha gjort senare idag. Me like!



Det finns säkert flera därute som inte tycker att det ser så farligt ut... Men jag trivs
inte med mitt hår när det är såhär. Mitt hår är liksom lite min grej och är inte det snyggt...
Ja, då trivs jag inte. Nu är en sån stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0