En finfin söndag!

Helgen har gått alldeles för snabbt! Som vanligt alltså. Men det har varit en bra helg. En bra söndag. Sovmorgon fram till 10.45. Sen in till stan för att äta lunch tillsammans med fina vänner. Mer sådant på söndagar (eller andra dagar också för den delen!). Efter det iväg till Friskis och det blev lite mer träning än planerat. Först en timme step up och sen en timme skivstång. Bra kombo tycker jag! Underbart skönt eftersom det inte har hunnits med mer än ett pass innan i veckan.

Nu har jag parkerat mig i soffan iklädd myskläder (är inte det bland det bästa man kan ha på sig?) och ska snart ta mig till sängen och läsa en nyinköpt bok. Vilken och hur den är får du veta en annan dag.

Nej... Nu är det over and out! Kroppen och hjärnan är trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0