En vecka sen Idolgenrep

Förra fredagen var jag, mamma och Amanda på Idols genrep uppe i Stockholm. Det var vi, några vuxna till och så massa småbarn. :) Det var trevligt, underhållande och ögongodis fanns där!

Hela programmet kördes igenom (med undantag från juryn som inte var med) och vi fick höra alla idoler sjunga. Och så duktiga de är! Ja, de allra flesta i alla fall. Min favorit är såklart Olle. Kanske allra mest för att jag tycker att han är så in i nordens söt och den där gotländska dialekten och det faktum att han kan sjunga... Ja, det hade lätt kunnat få mig på fall! Hans version av Oasis Wonderwall var otroligt bra! Ojojoj. :) Även Minnah och Linnéa var bra! Bara att hålla tummarna på att de håller sig kvar ett tag till!

Jag passade på att ta lite bilder så här får ni se lite hur det såg ut under förra fredagens genrep i Frihamnen!



Idolstudion. Ser rätt stor ut på TV, men är väldigt liten och det är sjuuukt obekväma
stolar!





Olle... No more words are needed!




Linnéas tolkning av Nothing compares to you var riktigt fin!





Minnah sjön Bryan Adams och det var riktigt bra!




EMD var där och körde en låt.





Elins (eller Amanda som jag av någon anledning alltid vill kalla henne) frisyr gillar jag!





Peter Jidhe in action (även han trevlig att titta på). :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0