Hemma... Men vill vara borta.

Så... Nu är jag tillbaka i verkligheten igen efter en långhelg i Stockholm (som jag såklart ska berätta mer om senare). Den energi resan gav är nästan totalt borta...! Bara på några ynka timmar. Jag betar av allt sak för sak, men det är svårt när sakerna ligger i stoooora  högar!

Kroppen börjar säga stopp. På riktigt. Energin sinar. Så ikväll skippar jag spinningen även om jag har längtat i en vecka efter att få gå och spinna. Men det går inte. Inte idag. I stället ska jag gå och köpa något gott att äta och krypa i myskläderna. Jag längtar så det knakar! För min kropp vill inte mer.

Stockholmsresan var i alla fall mycket lyckad, men mer om det en annan gång. Nu jobba.

Kommentarer
Postat av: Johanna Persson

Det gör du rätt i, lyssna på din kropp. Kram

2010-11-02 @ 17:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0