I vinter får jag det hett om öronen

Jag har inte ägt en mössa på väldigt många år! Det är så många år sen att jag inte ens minns när jag sist hade mössa. Det låter säkert ytligt, men anledningen till att jag inte har haft någon mössa är för att inte förstöra min frisyr. För i rätt många år nu har jag haft kort, busigt och spretigt hår. En mössa på det så är frisyren förstörd.

En annan anledning till att jag inte har haft mössa är att mitt hår har varit såpass kort att det har sett ut som att jag inte har något hår alls. Enligt mig inte särskilt snyggt.

I år är det lite annorlunda för i år är mitt hår längre! Det är nedanför öronen och eftersom målet är page så har det ändå en bit kvar att växa. Därför har jag köpt en mössa. En turkos mössa som jag tycker är jättesnygg! Den ska få pryda mitt huvud i vinter! Så härligt! Bara att invänta vintern. :)




Turkos stickad mössa från Åhléns. 99 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0