Jag vill sooooova!

Fy! Idag är det ingen rolig måndag! Det regnar och är grått ute och så är jag så in i nordens trött! Helgen har varit bra om än lite stressig och flängig. Ner till Halmstad, till Laholm, till Halmstad, till Göteborg, fixa sig i ordning, handla frukost, beställa mat, förfesta, ut och dansa och sen äntligen i säng vid 04.30. Behöver jag säga att vi var tre trötta tjejer igår? Vi vaknade vid 13 (japp... Nästan rekord för min del) och då orkade vi oss inte upp. Men det blev lite frukost och sen soffan igen.

Vid 16-tiden beslöt vi oss för att gå till jul på Liseberg, men när vi kom ut så märkte vi att det ösregnade! I stället blev det 4 gott och matshopping. Sen mera soffan. Sjuuuukt trött!

Med andra ord var det inte så kul när klockan ringde vid 07 i morse. Börjar jag bli för gammal för att ränna ute på stan hela natten? Ska jag verkligen vara såhär trött efteråt? Tydligen. Nu blir det möte med Polaroid (för visst känns solglasögon himlans aktuellt en dag som denna), några timmars jobb och sen träning. Sen lär jag däcka på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0